

// Razvoj software sistemov
Lastne programske rešitve
Glavni cilj programskih rešitev je izboljšati učinkovitost in produktivnost ter olajšati sprejemanje odločitev v organizaciji.
Z željo optimizacije delovanja podjetij smo razvili lastno CRM rešitev inPRO. Namesto velikega števila aplikacij, za beleženje delovnega časa, planiranja nalog in razvrščanja delovnih strojev, je v eni aplikaciji združeno vse, kar potrebujete za učinkovito poslovanje.

// eČasomer
eČasomer
Napredna evidenca delovnega časa eČasomer vam omogoči enostavno vodenje delovnega časa in odsotnosti zaposlenih ter pospeši obračun plač. Celotna rešitev deluje v skladu s trenutno zakonodajo ZDR-1 in ZEPDSV-A.

// Planeo
Sistem Planeo
Nadgradite svoj eČasomer s prednostmi aplikacije Planeo in si poenostavite delovne procese v vašem podjetju. Poenostavite beleženje delovnega časa zaposlenih z našimi pametnimi orodji. Beležite delovne ure brez težav z uporabo registratorja, spletne ali mobilne aplikacije – vse zasnovano za brezhibno učinkovitost.

// eČasomer
eČasomer
Napredna evidenca delovnega časa eČasomer vam omogoči enostavno vodenje delovnega časa in odsotnosti zaposlenih ter pospeši obračun plač. Celotna rešitev deluje v skladu s trenutno zakonodajo ZDR-1 in ZEPDSV-A.
// Planeo
Sistem Planeo
Nadgradite svoj eČasomer s prednostmi aplikacije Planeo in si poenostavite delovne procese v vašem podjetju. Poenostavite beleženje delovnega časa zaposlenih z našimi pametnimi orodji. Beležite delovne ure brez težav z uporabo registratorja, spletne ali mobilne aplikacije – vse zasnovano za brezhibno učinkovitost.
// eČasomer
Digitalna evidenca
delovnega časa eČasomer
Napredna evidenca delovnega časa eČasomer vam omogoči enostavno vodenje delovnega časa in odsotnosti zaposlenih ter pospeši obračun plač. Celotna rešitev deluje v skladu s trenutno zakonodajo ZDR-1 in ZEPDSV-A.
Rešitev vključuje tako fizični registrator kot tudi spletno in mobilno aplikacijo, tako da lahko svoje delovne ure beležite kjerkoli. eČasomer uporabljajo tako mala kot velika podjetja za vodenje prisotnosti in odsotnosti zaposlenih, planiranje delovnih nalog, beleženje nadur, planiranja dopusta in še mnogo več. V digitalni evidenci pa lahko z enim klikom izvozite vse potrebne podatke za obračun plač zaposlenih.
// eČasomer
Digitalna evidenca
delovnega časa eČasomer
Napredna evidenca delovnega časa eČasomer vam omogoči enostavno vodenje delovnega časa in odsotnosti zaposlenih ter pospeši obračun plač. Celotna rešitev deluje v skladu s trenutno zakonodajo ZDR-1 in ZEPDSV-A.
Rešitev vključuje tako fizični registrator kot tudi spletno in mobilno aplikacijo, tako da lahko svoje delovne ure beležite kjerkoli. eČasomer uporabljajo tako mala kot velika podjetja za vodenje prisotnosti in odsotnosti zaposlenih, planiranje delovnih nalog, beleženje nadur, planiranja dopusta in še mnogo več. V digitalni evidenci pa lahko z enim klikom izvozite vse potrebne podatke za obračun plač zaposlenih.