Programske rešitve

Razvili smo računalniški program, ki pomaga avtomatizirati procese, izboljša učinkovitost dela, zbira in analizira podatke ter olajša opravljanje vsakodnevnih nalog.

Programske rešitve

Razvili smo računalniški program, ki pomaga avtomatizirati procese, izboljša učinkovitost dela, zbira in analizira podatke ter olajša opravljanje vsakodnevnih nalog.

//  Razvoj software sistemov

Lastne programske rešitve

Glavni cilj programskih rešitev je izboljšati učinkovitost in produktivnost ter olajšati sprejemanje odločitev v organizaciji.

Z željo optimizacije delovanja podjetij smo razvili lastno CRM rešitev inPRO. Namesto velikega števila aplikacij, za beleženje delovnega časa, planiranja nalog in razvrščanja delovnih strojev, je v eni aplikaciji združeno vse, kar potrebujete za učinkovito poslovanje.

Prilagoditev stranki

Ker vemo, da je vsako podjetje drugačno, naše rešitve prilagodimo specifičnim potrebam strankam.

Posodobitve

Odlično delovanje programov postavljamo na prvo mesto, zato redno posodabljamo rešitve.

Usposabljanje zaposlenih

Pred začetkom uporabe naših rešitev nudimo celostna izobraževanja vsem zaposlenim.

Sistemska podpora

Za vsa vprašanje med uporabo naših storitev, smo vedno na voljo preko (video)klica ali sporočila.

Prilagoditev stranki

Ker vemo, da je vsako podjetje drugačno, naše rešitve prilagodimo specifičnim potrebam strankam.

Posodobitve

Odlično delovanje programov postavljamo na prvo mesto, zato redno posodabljamo rešitve.

Usposabljanje zaposlenih

Pred začetkom uporabe naših rešitev nudimo celostna izobraževanja vsem zaposlenim.

Sistemska podpora

Za vsa vprašanje med uporabo naših storitev, smo vedno na voljo preko (video)klica ali sporočila.

//  eČasomer

eČasomer

Napredna evidenca delovnega časa eČasomer vam omogoči enostavno vodenje delovnega časa in odsotnosti zaposlenih ter pospeši obračun plač. Celotna rešitev deluje v skladu s trenutno zakonodajo ZDR-1 in ZEPDSV-A.

//  Planeo

Sistem Planeo

Nadgradite svoj eČasomer s prednostmi aplikacije Planeo in si poenostavite delovne procese v vašem podjetju. Poenostavite beleženje delovnega časa zaposlenih z našimi pametnimi orodji. Beležite delovne ure brez težav z uporabo registratorja, spletne ali mobilne aplikacije – vse zasnovano za brezhibno učinkovitost.

//  eČasomer

eČasomer

Napredna evidenca delovnega časa eČasomer vam omogoči enostavno vodenje delovnega časa in odsotnosti zaposlenih ter pospeši obračun plač. Celotna rešitev deluje v skladu s trenutno zakonodajo ZDR-1 in ZEPDSV-A.

//  Planeo

Sistem Planeo

Nadgradite svoj eČasomer s prednostmi aplikacije Planeo in si poenostavite delovne procese v vašem podjetju. Poenostavite beleženje delovnega časa zaposlenih z našimi pametnimi orodji. Beležite delovne ure brez težav z uporabo registratorja, spletne ali mobilne aplikacije – vse zasnovano za brezhibno učinkovitost.

//  eČasomer

Digitalna evidenca
delovnega časa eČasomer

Napredna evidenca delovnega časa eČasomer vam omogoči enostavno vodenje delovnega časa in odsotnosti zaposlenih ter pospeši obračun plač. Celotna rešitev deluje v skladu s trenutno zakonodajo ZDR-1 in ZEPDSV-A.

Rešitev vključuje tako fizični registrator kot tudi spletno in mobilno aplikacijo, tako da lahko svoje delovne ure beležite kjerkoli. eČasomer uporabljajo tako mala kot velika podjetja za vodenje prisotnosti in odsotnosti zaposlenih, planiranje delovnih nalog, beleženje nadur, planiranja dopusta in še mnogo več. V digitalni evidenci pa lahko z enim klikom izvozite vse potrebne podatke za obračun plač zaposlenih.

Mobilna aplikacija

Vodenje odsotnosti

Evidenca nadur

Fizični registrator

Obračun plač

Analiza in poročila

//  eČasomer

Digitalna evidenca
delovnega časa eČasomer

Napredna evidenca delovnega časa eČasomer vam omogoči enostavno vodenje delovnega časa in odsotnosti zaposlenih ter pospeši obračun plač. Celotna rešitev deluje v skladu s trenutno zakonodajo ZDR-1 in ZEPDSV-A.

Rešitev vključuje tako fizični registrator kot tudi spletno in mobilno aplikacijo, tako da lahko svoje delovne ure beležite kjerkoli. eČasomer uporabljajo tako mala kot velika podjetja za vodenje prisotnosti in odsotnosti zaposlenih, planiranje delovnih nalog, beleženje nadur, planiranja dopusta in še mnogo več. V digitalni evidenci pa lahko z enim klikom izvozite vse potrebne podatke za obračun plač zaposlenih.

Mobilna aplikacija

Vodenje odsotnosti

Evidenca nadur

Fizični registrator

Obračun plač

Analiza in poročila